Wednesday, April 16, 2014

HARI MENGGEMBIRAKAN (16/4/2014)

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA.
Maaf kerana saya sudah lama tidak post dalam blog ni. Sebenarnya tak sempat nak update blog ni sebab sibuk dengan assignment yang agak banyak. Hari ni di panggil hari yang menggembirakan bagi saya kerana  saya dan pelajar-pelajar yang mengambil bahasa antarabangsa Jerman sudah lama tidak belajar bahasa tersebut. Cikgu kami sibuk dengan pelajar Level 2 yang akan pergi ke Jerman. Cikgu kami membuat kelas tambahan bagi pelajar-pelajar tersebut supaya dapat bertutur dalam bahasa jerman dengan lebih lancar.Tetapi pada petang itu, kami ada kelas bahasa jerman selama 2 jam dari jam 4:00 – 6:00 untuk menggantikan kelas-kelas yang sebelum ni. Selama ini saya fikir bahasa Jerman itu susah, sebenarnya selepas sudah belajar bahasa Jerman adalah bahasa yang senang di sini. Saya rasa cukup kat sini sahaja. Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment