Wednesday, April 23, 2014

HARI YANG PADAT (23/4/2014)

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA.

Pada hari ini, kesemua kelas Asas 1 bermula dengan waktu Elektif iaitu 'WAKTU YANG TERBIAR' bagi pelajar Asas 1. Mula-mula Saya, Zuhdi, Izzudin, Mursyid dan Harith pergi ke Makmal Komputer 1 tetapi ada kelas dijalankan di situ. Kemudian, kami pergi ke Kelas 10 Fasa 2 iaitu Kelas subjek Sejarah kami. Selepas 1 jam di situ, Kelas 5K1 mahu masuk ke situ. Jadi kami pun pergi ke Kelas 5 Fasa 2 iaitu Kelas 1K1. Selepas itu, pelajar 1K2, termasuk saya, sepatutnya kena present hasil kerja kami tentang Tamadun Perkembangan Islam, tapi Cikgu Zaza pula terlibat dengan meeting. Jadi, 1 jam terbuang.

Petang ini saya tidak dapat bermain ping pong sekali lagi kerana saya ada Kelas Bahasa Jerman sekali lagi. SAYA GEMBIRA. Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment