Wednesday, June 17, 2015

RAMADHAN AL-MUBARAK

ASSALAMUALAIKUM W.B.T. SELAMAT PAGI DAN SALAM SATU MALAYSIA...

Pada hari ini, bermulalah kehidupan aku sebagai seorang muslim yang menjalani ibadah puasa pada bulan Ramadhan yang mulia ini. aku memulakan kehidupanku hari ini dengan dikejutkan oleh sahabatku pada pukul 4.30 pagi. aku mahu menunggu dahulu sahur supaya dapat pahala sunat.

Aku mula bangun pada pukul 5.00 pagi dan terus pergi ke dewan makan. Selepas itu, aku pergi ke surau untuk menunaikan solat fardhu subuh berjemaah. Aku terus pergi ke bilik untuk mandi dan bersiap untuk pergi ke kelas. Aku sampai ke perhimpunan tepat pada masanya hari ini. Selepas itu, aku dan rakan sekelas yang lain pergi ke kelas pertama kami iaitu kelas bahasa melayu, kelas yangaku sedang duduki pada waktu ini. Sepatutnya sampai pukul 9.00 pagi je tapi terdrag sikit. Lepas ni nak pergi kelas kedua iaitu kelas Pendidikan Islam.

Itu sahaja yang aku mahu kongsikan kali ini... bye.. nak pergi kelas PI..

Tsusch... Bye in Germany...

No comments:

Post a Comment